- Онлайн-факультатив (відеоуроки в записі) призначений для: всіх фахівців сфери салонного бізнесу, які бажають опанувати прийоми ефективного спілкування з клієнтами.
2. Програма:
- Самопрезентація / Імідж майстра-професіонала індустрії краси
- Особисті якості успішного майстра-професіонала
- Ділові якості / Професійні компетенції
- Основи комунікації
- Вербальна та невербальна комунікація
- Клієнтоорієнтованість
- Чого хочуть клієнти
- Чому клієнти йдуть? Чинники, що викликають невдоволення клієнтів
- Як зробити клієнтів постійними
- Управління скаргами. Вирішення конфліктів
- Чого хоче клієнт, коли подає скаргу
- Поведінка, що сприяє розпалюванню конфлікту
3. Як проходить навчання:
- Бронюєте місце на базових курсах з косметології, масажу, манікюру, перукарського мистецтва, візажу або татуажу.
- Отримуєте код доступу до відеоуроків.
- Самостійно опрацьовуєте навчальний матеріал.
- Підбираєте індивідуальний день атестації та здаєте тест у online-режимі.
4. Випускні документи від Академії з Державною Атестацією № 134, Ліцензією МОН України: Сертифікат на Державній мові, який визнається в Європі, Канаді, США та Азії.
!!! Наші документи про освіту апостилюються в МОН України і котуються в 132 країнах світу.