Факультатив “Психологія спілкування з клієнтом”

  1.  
    Онлайн-факультатив (відеоуроки в записі) призначений для: всіх фахівців сфери салонного бізнесу, які бажають опанувати прийоми ефективного спілкування з клієнтами.

2. Програма:

  • Самопрезентація / Імідж майстра-професіонала індустрії краси
  • Особисті якості успішного майстра-професіонала
  • Ділові якості / Професійні компетенції
  • Основи комунікації
  • Вербальна та невербальна комунікація
  • Клієнтоорієнтованість
  • Чого хочуть клієнти
  • Чому клієнти йдуть? Чинники, що викликають невдоволення клієнтів
  • Як зробити клієнтів постійними
  • Управління скаргами. Вирішення конфліктів.
  • Чого хоче клієнт, коли подає скаргу
  • Поведінка, що сприяє розпалюванню конфлікту

3. Як проходить навчання:

  1. Бронюєте місце на базових курсах з косметології, масажу, манікюру, перукарського мистецтва, візажу або татуажу.
  2. Отримуєте код доступу до відеоуроків.
  3. Самостійно опрацьовуєте навчальний матеріал.
  4. Підбираєте індивідуальний день атестації та здаєте тест у online-режимі.

4. Випускні документи, що видаються згідно з Ліцензією МОН – Сертифікат українською мовою (доставка «Новою поштою»).

Запишись на занятия

    Наши специалисты